Tuesday, March 12, 2013

say no to marriage :p

hello. assalammualaikum :)
i know. i know. lama tak update. busy lah. buat2 busy. hahaha
i was suppose to update pasal pergi umrah but mood tak sampai lagi.
eh bukan. da buat da tapi cerita baru setengah jalan. now dalam draft. haha

sekarang ni busy mengalahkan perdana menteri ye.
pergi kelas balik kelas, mesti ade yg ajak merempit kejap. fyi, aku x reti bawak motor. duduk belakang je.
pergi kerja balik kerja. tak de masa nak lepak ok.
tapi lepak before kerja tu ade lah. sebab sekarang ni H&M cut hours so macam ade extra bonding session dengan kawan2 yg letih aku nak layan. hahaha.

tapi sekarang aku merindui kawan2 porke aku. akim dan si nad. shida tu da tah ape cite. bio la dia.
aku rasa lama x buat bonding session dengan dorang. T.T
anyway, sekarang saye dalam semester 5! weehuuuu 1 more semester and im done! goodbye lousy college say hello to internship T___T
seriously if you ask me mana nak buat intern, i dont know ok. i blur gilaaaaaa. sebab banyak sangat plan dalam kepala otak ni tapi kena settle slow2. biar lambat asalkan selamat, biar lambat asalkan impian tercapai.

tapi sekarang aku ade 1 benda yg bermain dalam fikiran aku. marriage! i know im still young (puke) but even tho being 22 years old orang akan cakap 'hey muda lagi, leklu' aku okay lagi. memang nak enjoy tapi aku stress kalau orang2 yg kat dalam facebook aku yang majoriti nya ada lah budak sekolah atau kenalan yang baya2 aku da kawin.' i was like SHIZZZ gua tak laku ke?' and paling aku terkejut, budak yang so called pandai masa zaman sekolah dulu pun kawin awal dan da ade anak da pun. MOTIFFF??!!! kalau seorang takpe lagi ni makin ramai plak kawin muda. hello, arent u guys suppose to enjoy your life first? aisehhh. dan yang membuatkan aku lagi stress bila aku kembali single. haha. funny. sebab all this while memang macam single pun kan. tapi ini for real ok. tapi gua bukan forever alone sebab gua enjoying my life with my babies. dan lagi stress, bila nad si porke tu mula cerita ade kawan2 yg nak kawin la ape la. aiyooo. bia laaaaa. akak jangan stress kan adik ok.

sooooo, tu la cerita aku meroyan dalam blog aku. haha. no no. its not call meroyan ok, but luahan perasaan. take note ye. ok lah lama tak letak gambar sendiri. muahhhhh

before cut my hair. flawless kan :P
from jeddah otw to madinah al munawarrah :)
this is me now. short hair. still sara the lasak :) minus the cap = jendul 


No comments: