Friday, July 29, 2011

kerja dan puasa

sebelum aku busy di masa akan datang nanti.
lebih baik aku update blog sekarang.

bulan puasa ni, aku harap aku dapat puasa betul2.
moga moga tak tergoda bila ada budak masuk store berbekalkan Auntie Annie di tangan.
ahhh benci dugaan begitu. sangat tempting! tapi, doa kan saja lah aku mampu bertahan sehingga tiba nya maghrib. memang tak sabar nak tunggu puasa. tapi puasa pertama aku tak akan berbuka puasa dengan keluarga. ececece. macam kerja kat oversea plak aku. padahal shift aku untuk bulan puasa ni banyak malam which is not surprising me at all. da terbiasa kene kerja malam. lepas tu aku lah orang terakhir keluar store sebab kira duit cashier. grrr. sadis nya hidup ku. lalalala

anyway, hopefully aku boleh kerja masa bulan puasa nanti. u know what i mean. hehe
selamat berpuasa !!!


maaf. tak ada gambar yang proper sikit. hehe.

No comments: