Friday, July 8, 2011

lelaki dan lelaki

lelaki. penuh dengan tipu helah. tak percaya?
bila mata wanita dikaburi dengan kata kata manis lelaki, mereka tak kan sedar.
tapi bila dah terkena, mereka akan kata lelaki penipu, suka trick wanita wanita.

bagi aku. lelaki? nehhh. lelaki zaman dulu dengan zaman sekarang lain.
nowdays, lelaki hanya nak puaskan nafsu mereka saja. dari segi duit, seks, kaki pentipu.
aku masih ingat lagi ayat ni dari seorang lelaki bernama lelaki tak guna :P
"aku tak pernah puas dengan apa yang aku ada"
ye aku tak tipu. cuba tanya lelaki lelaki kat luar sana. bukan semua ye. atau pun cuba tanya dengan lelaki yang aku mention atas ni. dan beliau sudah pun bukti kan nya. sah !!!
mungkin masih ada sesetengah lelaki yang aku bisa kategori kan sebagai lelaki zaman dulu.

zaman sekarang punya lelaki banyak aku perhatikan, mereka ni tak gentlemen. you name it. nak bukak kan pintu pun susah. apatah lagi kalau masa nak masuk lif. okay lah. yang tu macam small matter je kan. tapi bagi kaum wanita mungkin masih ada yang mengharapkan mereka diutamakan dalam segala hal tak kesah lah hal sekecil tu pun. itu baru sikit lelaki zaman sekarang punya attitude. kalau kau orang nak aku label kan satu satu, panjang cerita nya. silap silap esok aku tak bisa buat kerja cleaning. hmmm



p/s: ini je topik yang bisa aku fikir kan time time aku tak boleh tidur. ahhhh. cepat lah mengantuk wahai mata ku yang cantik. esok aku morning shift

2 comments:

definitely.me said...

wise thoughts.
loving this entry babe!
lelaki zaman skrg mmg majoritinya seperti itu. haihh.

jom lah kita pergi zaman dulu balik jom! :D

Sarah Sharina said...

memang! lelaki zaman skrg tak best.
taknak kahwin ahhh. hoho

jom3 pergi zaman dulu yuk